joannasrs (2013-07-16 12:03:51)
Wystarczy postraszyć i wszystko się da!!Super,że Ci wymienią :).
w moim wypadku straszenie nie wystarczyło, bo co może zrobić biedny sprzedawca w sklepie sieciowym, od niego przecież nic nie zależy...
Paulqa (2013-07-16 11:49:23)
Kasiella (2013-07-16 09:18:54)
Udało się :-) Napisałam do Sprzedawcy,że kontaktowałam się z Rzecznikiem Praw Konsumenta i napisał mi odrazu,że mam wysłac im pierścionek i wymienią mi na Nowy
super :)
rzeczywiście pomoc rzecznika jest nieoceniona. Nawet taka listowna, bo nie jestem zameldowana w miejscu, gdzie kupowałam buty, to babeczka załatwiła sprawę listownie i dało się, pomimo 3 odrzuceń moich reklamacji ;)
Nie rozumiem tego, że ludzie albo nie reklamują bubli, albo się poddają... Poczytajcie w sieci info o tym jakie macie prawa i jak reklamować, bo tak nie może być, że wydajesz gruby "hajs" na markowe rzeczy, a później Ci mówią, że to efekt złego użytkowania - bez jaj...
Osobiście polecam artykuły:
http://ek.pl/artykul/1942/reklamuj-towar-niezgodny-z-umowa/
http://www.rp.pl/artykul/1041561-Stanowczosc-przy-kasie.html