Witam,
Posiadam telefon w sieci Play P4, w czwartek 18.04 wieczorem zostały mi zablokowane rozmowy wychodzace, (telefon jest mi potrzebny do pracy), zalogowalem sie na stronie na moje konto abonenckie i zobaczylem ze widnieja 2 niezaplacone faktury. Faktury oczywiscie były zapłacone. Zadzwoniłem z telefonu znajomego do biura obslugi i Pani poinformowala mi ze mi natychmiast odblokowuje tel. Minely 2 godziny i nic. Wiec napisalem prosbe do biura obslugi droga mail'owa. W odpowiedzi zostalem poinformowany ze moje platnosci zostaly zaksiegowane 11 kwietnia i ze nie ma zadnych zaleglosci, pytanie o odblokowanie tel zostalo zignorowane, dodatkowo zostalem poinformowany rowniez ze w razie pytan moge zadzwonic *500. Tylko nie wiem jak skoro tel mam nadal zablokowany. Jest niedziela 21.04 rozmowy wychodzace nadal mam zablokowane. Czy w takim wypadku moge rozwiazac umowe z operatorem z jego winy. Moge nadmienic ze tel otrzymany w ramach promocji moge oczywiscie zwrocic.
Pozdrawiam