Artykuł promocyjny Opublikowany przez: Redakcja Familie Redakcja 2022-06-30 11:58:53
Autor zdjęcia/źródło: mat. partnera artykułu
Kryzys atakuje nagle. Nawet jeśli do tej pory firma miała nieposzlakowaną opinię, warto mieć się na baczności, gdyż jego skutki mogą mocno nadszarpnąć jej kondycję. Jak pokazuje „Raport Zarządzanie Kryzysem w Polskich Przedsiębiorstwach”, jedna na cztery polskie firmy w przypadku kryzysu odnotowała spadek sprzedaży, przychodów czy notowań na giełdzie. W co siódmej organizacji kryzys doprowadził do procesu. W co czternastej do przymusowej redukcji zatrudnienia. Odpowiednio zaplanowane zarządzanie kryzysowe może zmniejszyć straty. Istnieje kilka „punktów zapalnych”, które mogą jednak zaognić konflikt – podpowiada agencja PR:
Jakie narzędzia mogą wesprzeć PR kryzysowy? Agencja PR podpowiada:
Należy także zebrać odpowiedni zespół, w skład którego powinien wchodzić specjalista ds.PR-u, eksperci merytoryczni, doradcy prawni oraz osoba, która będzie kontaktować się z mediami w imieniu firmy.
Na koniec - czy można właściwie odpowiedzieć na pytanie „Jaki kolor ma twój PR?”. Agencja PR odpowiada:
PR-u firmy nie można przekładać na system zero-jedynkowy. Nie może być zatem biały lub czarny. To cała gama kolorów. Ich odcienie zależą tylko od sprawnego zarządzania i przygotowania się na kryzysy, które w XXI wieku mogą pojawić się w każdej firmie. Niezależnie od jej wielkości, czy branży - podsumowuje ekspert z Commplace (agencja PR).
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.