Artykuł promocyjny Opublikowany przez: Redakcja Familie Redakcja 2017-02-07 11:57:24
Autor zdjęcia/źródło: @ Domek prosto ze snów
Tysiące Polaków marzy o tym, by oderwać się od zgiełku miasta i wspólnie z rodziną odpoczywać na łonie natury. Niestety, dla wielu z nich nawet krótki wypad w góry czy nad morze jest zbyt kosztowny i pozwalają sobie na niego bardzo rzadko, a sen o posiadaniu domku letniskowego nigdy się nie sprawdza. Szansę na spełnienie marzenia o drewnianym domku u podnóża Tatr dało swoim klientom Almette – „Dom z Natury” był główną wygraną w ich Wielkiej Loterii.
„Dom z Natury” to drewniany, całoroczny dom rekreacyjny, z którego okien rozpościera się widok na Tatry. Znajduje się on w odległości osiemnastu kilometrów od Zakopanego, co gwarantuje jego właścicielom doskonały wypoczynek w spokojnej, urokliwej okolicy, ale umożliwia też szybki dojazd do miasta. Wygodne, przestronne wnętrza są idealne dla rodziny. Domek, którego całkowita powierzchnia wynosi 84 m², składa się z dużego salonu, kuchni, służącej również za jadalnię, łazienki oraz ładnie urządzonej sypialni z balkonami. Almette to marka, która dostarcza wysoką jakość produktów, dom został więc urządzony w sposób nowoczesny, funkcjonalny i z dbałością o najmniejsze szczegóły. Zachwycają nas ściany i podłogi z jasnego drewna oraz dopasowane do nich kolorystycznie, wygodne meble. Niewielki taras świetnie nadaje się do wieczornych pogawędek z rodziną i spożywania posiłków na świeżym powietrzu, szczególnie latem. To ciepłe gniazdko było gotowe do zamieszkania już w chwili przekazania kluczy szczęśliwym zwycięzcom loterii – podczas jego aranżacji zadbano o najdrobniejsze detale, takie jak m.in. naczynia, ręczniki i dekoracje. Okalająca go działka o powierzchni ponad 700 m² umożliwia domownikom komfortowy wypoczynek, jak również uprawianie własnego ogródka i wykonywanie różnych prac blisko natury.
Domu podnóża gór wygrała pani Agnieszka Ś., mieszkanka małego miasteczka Łupica, położonego niedaleko Zielonej Góry. Klucze do niego odbierała razem ze swoją rodziną – mężem i nastoletnią córką. Rodzina Ś. zawsze uwielbiała Tatry i to w nich najczęściej spędzała letnie wakacje, koncentrując się zazwyczaj na długich, górskich wędrówkach. Na kupno własnego lokum w tych okolicach nie miała wcześniej funduszy. O konkursie pani Agnieszka dowiedziała się od siostry, a później zauważyła informację o nim na wieczku swojego ulubionego serka śmietankowego Almette. Drugie z dwóch wysłanych zgłoszeń okazało się być tym szczęśliwym – dzięki niemu stała się szczęśliwą właścicielką drewnianego domu w Tatrach. Rodzina jeszcze nie zdecydowała, ile czasu będzie w nim spędzać, ale po odebraniu w styczniu kluczy zamieszkała w nim przez tydzień. Na powitanie rodziny przygotowano specjalny, zdrowy poczęstunek, w skład którego wchodziły naturalne serki Almette (śmietankowy, z ziołami, z kolorowym pieprzem), chrupkie pieczywo, szynka oraz wybór warzyw i owoców.
Idea wielkiej loterii i pomysł na tak niezwykłą nagrodę główną dobrze odzwierciedlają wartości, z którymi utożsamia się marka Almette: wysoka jakość produktów, ich naturalność i spędzanie czasu z rodziną. Konkurs, w którym można było wygrać atrakcyjne nagrody (nie tylko główną, ale także drobniejsze, codzienne, przez co szansę na zwycięstwo miała znacznie większa liczba konsumentów), wychodził naprzeciw oczekiwaniom klientów, a jednocześnie promował zdrowy stylu życia, blisko natury.
Puszyste serki Almette są produkowane bez użycia sztucznych barwników, wyłącznie z mleka najwyższej jakości (pochodzącego ze starannie wybranych gospodarstw). W procesie produkcji zadowolenie klienta pozostaje sprawą priorytetową. Szeroka gama smaków sprawia, że każdy znajdzie tu coś dla siebie – dostępne są serki w różnych smakach, np. śmietankowym i jogurtowym, a także te z dodatkiem warzyw i owoców. Marka Almette od dawna dostarcza klientom produkty wysokiej jakości, teraz dzięki organizacji loterii „Dom z Natury” spełniła ukryte marzenia
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.