Opublikowany przez: Joanna P. Redakcja 2017-10-03 12:34:27
Autor zdjęcia/źródło: Planowanie wesela, Olessya Pixabay
Przyjęcie weselne to celebrowanie najważniejszego dnia w życiu każdej pary. Te chwile chcemy spędzić wśród bliskich nam osób, dlatego zapraszamy najbliższą rodzinę i przyjaciół. Jest to jednak także okazja, kiedy możemy odnowić relacje z krewnymi z którymi na co dzień nie utrzymujemy kontaktu. Listę gości zazwyczaj ustalamy wraz z rodzicami i Młodzi muszą pamiętać, że to także dla nich wyjątkowy dzień i warto wziąć ich zdanie pod uwagę.
Najważniejszym punktem jest ustalenie budżetu. Dzięki temu, będziemy mogli dopasować miejsce, atrakcje czy obfitość dekoracji. Następnie warto przygotować harmonogram i rozłożyć odpowiednio w czasie wszystkie zadania. Należy zacząć od zarezerwowania odpowiedniego miejsca. Kolejnym krokiem powinien wybór kluczowych podwykonawców. Im wcześniej tym większa szansa na współpracę z wymarzonym fotografem, zespołem, DJ-em lub filmowcem. Zostaje nam jeszcze suknia ślubna i garnitur oraz szereg dodatków. Na kilka miesięcy przed weselem zarezerwujmy pracownię florystyczną, transport i nocleg dla gości przyjezdnych. Jeżeli planujemy urozmaicić tę noc dodatkowymi atrakcjami poszukajmy pomysłów odpowiednio wcześniej. Niektóre z nich mogą wymagać dłuższych przygotowań. W miarę możliwości nie zostawiajmy niczego na ostatnią chwilę.
Najlepiej zacząć około roku przed uroczystością. Im więcej czasu, tym większy wachlarz dostępnych miejsc, dostawców i mniej stresu dla pary. Mając przed sobą kilka miesięcy, możemy rozplanować odpowiednio zadania. Z naszego doświadczenia wynika, że można zorganizować przyjęcie weselne także w 5 tygodni, ale wiąże się to z ogromną ilością pracy.
Niezależnie od tego jak wcześnie zaczniemy przygotowania warto skorzystać z usług wedding plannerów. Konsultanci ślubni zrealizują nawet najbardziej wymagające zlecenie w krótkim czasie, polegając na swoim doświadczeniu i bazie sprawdzonych podwykonawców. Dla Młodej Pary to nie tylko doradztwo i wybór najbardziej odpowiednich ofert, ale także wsparcie emocjonalne i oszczędność czasu. Wedding planner przygotowuje wraz z parą całą koncepcję przyjęcia, nadzoruje budżet i panuje nad każdym elementem, umową, rozliczeniem. Rolą konsultantów są także negocjacje z podwykonawcami, “gaszenie pożarów” i zadbanie o komfort pary, także w dniu wesela. Nasza agencja zawsze jest obecna na przyjęciu prawie do końca. Dzięki temu przez całą noc czuwamy nad przebiegiem wydarzenia.
Pomysłów na atrakcje weselne jest bez liku. Jeżeli para nie chce mieć typowych zabaw, może w inny sposób zapewnić rozrywkę gościom. Możemy wynająć profesjonalnego konferansjera, który poprowadzi imprezę w preferowanym przez narzeczonych stylu. Często to zadanie przejmuje DJ, innym razem może być to świadek Pary Młodej. Niezależnie od tego czy Młodzi zdecydują się na gry i zabawy czy inne atrakcje, jest kilka punktów stałych przyjęcia weselnego i warto zadbać o osobę, która je będzie zapowiadać.
Tego dnia najważniejsze są emocje. To przepiękny, ale trudny dzień. Wszystkim zależy, żeby było idealnie, dlatego pojawiają się nerwy i napięcie. Zarówno Młoda Para jak i otoczenie powinni zadbać o spokój i uśmiech. Jak w przypadku każdego wydarzenia mogą się pojawić nieprzewidziane sytuacje. Należy podejść do tego z dystansem. W tym także niezawodny okaże się konsultant ślubny, który znajdzie rozwiązanie, zanim nowożeńcy zauważą problem.
Za wypowiedź dziękujemy Pani Ewie Zachariasz, konsultantce ślubnej.
Ewa Zachariasz, Wróżka Ślubna - zawodowo związana z branżą public relations. W swojej pracy kocha wielozadaniowość, dynamikę i kontakt z ludźmi. Od kilku lat odnajduje satysfakcję realizując eventy, najchętniej przyjęcia ślubne.
WRÓŻKI ŚLUBNE czyli wedding plannerki, które są pełnymi energii i pomysłów kreatywnymi duchami. Kochają to co robią i angażują się w 100%, pomagając Młodym Parom spełnić marzenia związane z najważniejszym dniem w ich życiu.
Masz pytania, skontaktuj się z "Wróżki Ślubne" TUTAJ>>
NIE MA DLA NAS RZECZY NIEMOŻLIWYCH!
ZOBACZ TAKŻE:
Pokaż wszystkie artykuły tego autora
83.20.*.* 2018.01.25 11:28
Ja zaczęłam od zaproszeń i wyboru sali a potem jej dekoracji.[wymoderowano]
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.